vintertid...

     Publicerat: 2010-10-31 Kl: 11:14:05 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

jahapp då var det vintertid då. kan inte fatta att man håller kvar vid det där, det är ju inget bondesamhälle längre som behöver ljusa mornar? förr i världen innebar det att man fick sova en timme till, men när man fått barn är det inte lika enkelt. dock tycker jag kerstin klarade det med bravur! hon vaknade klockan 8 (9 i hennes värld..) men jag stoppade in nappen, ignorerade henne, dvs låtsades sova och hon somnade snällt om. så sov i 40 min till :)

nu har vi vart ute å gått, och kerstin sover ute i vagnen... sedan efter hon ätit ska vi åka till mina kusiner i kungälv, så nu ska kerstin få träffa släkten :D

ha de bra!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: