vi kom fram!

     Publicerat: 2010-10-08 Kl: 18:17:23 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


jag och kerstin på rastplatsen :)

jajemensan, exakt fem timmar tog det, inklusive ett stopp på 45 minuter. körde tre timmar isträck först, kerstin sover ju ändå så gott i bilen, stannade, kerstin åt lite, sedan satte jag henne i babybjörnselen och så rastade vi hundarna. sedan bytte vi blöjja och köpte korv, och sen, åkte vi de resterande 11 milen. hon var vaken fem minuter sedan somnade hon igen. så duktig liten tjejj! vi har vart hemma sedan 15.00 och kerstin har vart med mormor medans jag och pappa har handlat åså =)
Postat av: Belliz

Vilken fin mössa! Var det den du köpte på babyproffsen?

2010-10-10 @ 12:14:53
URL: http://www.belliz.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: