vi är framme...

     Publicerat: 2010-10-18 Kl: 16:27:55 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


jorå vi kom fram. stannade efter tre timmar men kerstin blev bara arg å ledsen när jag försökte ge henne mat åså så vi bytte blöjja åså satte jag henne i bilstolen igen åså körde vi vidare, nästa gång kommer jag inte stanna sålänge hon sover sådär gott...

har packat upp lite men har en del grejjer kvar i bilen, får ta in det när markus kommer sedan. nu ska jag bara sträcka på benen i soffan :)
Postat av: Theres

Vad "stor" hon börjar bli nu! :)



Signe har också börjat gilla att åka bil. Som du säger, lika bra att låta dem sova!

2010-10-19 @ 09:46:50
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: