utmaning!

     Publicerat: 2010-10-23 Kl: 10:23:56 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

Jag har blivit utmanad av MariaTheres att svara på dessa frågor:

 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
- “säga sitt första ord, äta själv med sked och många andra fantastiska ” (”Växa och upptäcka världen”, en bok om utvecklingsfaser avvan de Rijt och Plooij)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Min pojkvän :)
3. Vad var det senaste du såg på tv?
- IDOOOOOL.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
- 10.15.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- Kerstin som håller på å vakna.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- igår, var på konsum och handlade.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
- kollade min facebook.

8. Vad har du på dig?
- jag har inte gått upp å klätt på mej än hehe.

9. Drömde du något inatt? I så fall – vad?
- nä inte som jag minns!

10. När skrattade du senast?
- igår men kan intekomma på exakt åt vad.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- tapeter, bilder och ett par väggdekorationer i sovrummet.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
- ja min luktande nattlampa är en konstig!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- tidsfördriv kanske?
14. Vilken var den senaste film du såg?
- PS I love you

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- hus vid havet och en jävligt schysst bil, gärna en superutrustad Honda CRV, med speciallack hehe

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- oj... jag är en riktig egoist som tycker jag ska få två glas cola och sambon noll om det ara finns såpass kar i flaskan? hehe

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- fotbollsindustrin kunde skänka pengarna till fattigdom istället för att betala en enda spelare 152 miljoner?

18. Tycker du om att dansa?
- nej

19. George Bush?
- han verkar väl inte så sympatisk.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- flicka Kerstin pojke Zack. om jag får en till tjejj nångång ska hon heta Hedvig.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
- nej jag bor redan för långt ifrån min mamma och pappa, men utan hänsyn till det då hm då skull e jag vilja bo england!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- att jag kan vända å gå tillbaka till jordelivet!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

jag utmanar ingen särskilld, men vill man ha tidsfördriv så varsegod :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: