söndagen

     Publicerat: 2010-10-31 Kl: 17:44:23 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


sådär ja, nu är vi hemma. vi har varit i kungälv hos mina kusiner så dom har fått träffa kerstin. hon var glad och nöjd först men blev trött och var riktigt gnällig innan hon somnade. men nu är vi hemma och hon har ätit och är glad igen :)


har inte så mycket att blogga om, händer ju inte så mycket =). jag hostar som en galning och kerstin gurglar i babysittern och slår på nallarna som hänger över henne :)

asså denna rethostan. fy fan det är bland det värsta jag vet. om det inte bli bättre inom några dagar får det bli läkaren och riktig medicin. sån receptfri skit hjälper ju inte ett smack!

hoppas alla haft en trevlig helg!!!
Postat av: Emma

Då har du varit ganska nära mig idag då :) Ok, det är en liten bit till Kungälv, men inte så himla långt.

2010-10-31 @ 18:13:59
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: