sömntuta

     Publicerat: 2010-10-15 Kl: 09:03:48 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

i natt har den lilla damen sovit från 22.30 till 06.30! så himla gött. hon vaknade vid halv två, men då ignorerade jag henne och hon somnade om, och hon pep lite vid halv fyra åxå, i sömnen tror jag faktiskt och hon sov iaf vidare. det är nått magiskt med att lägga henne på sidan. hon somnar som om man trycker på en knapp. lägger man henne på rygg somnar hon inte alls så lätt. ofta tippar hon över på rygg efter hon sovit en stund så när hon vaknar till på natten så lägger jag henne på sidan igen åså, vipps, asleap. hon sover fortfarande men ska ta upp henne strax å gå ner å äta lite. sedan får hon ta sin förmiddagslur på hundpromenaden :)
Postat av: sabina

vad skönt

2010-10-15 @ 09:40:31
URL: http://sabinamamma.blogg.se/
Postat av: Nina/Liiiiten

Men jäklar vilken sjusovare! Lägger en önskning till jultomten i år om lite mer sömn =) Hare så bra i höstvädret!

2010-10-15 @ 10:31:30
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Theres

Vad härligt med mer sömn! Det kanske hänger ihop med maten också :)



Har du börjat träna eller något sådant än?

2010-10-15 @ 11:48:58
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: