sjukling...

     Publicerat: 2010-10-27 Kl: 10:15:33 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

urk. vart ringer man när man ska sjukskriva sej från att vara mamma? ingenstans? nähä.. okej.. så ligga i sängen under varmt täcke, äta godis och se på film? nähä ok... det går inte.

...för det är just vad jag skulle vilja göra idag. halsen gör skitaont, och den kliar men hostar jag känns det som nån hugger en kniv i halsen på mej... huvudet baknar åxå... myspys. men kerstin är glad och vill inte äta. då är hon som gladast. när jag hällt upp en rejäl portion i hopp om att hon ska dra en riktig supermåltid, och sedan lämnar hälften, flinar och spottar ut maten och är överlycklig. gulligt är det, iaf litegrann. vem kan motstå dom där flinen?

än verkar inte kersin fått nån förkylning, men det kommer väl säkert... men hoppas såklart hon slipper, men alla andra blir ju sjuka så varför skulle hon slippa.. :/
Postat av: Filippa

Har inte mannen rätt att vara ledig om man blir sjuk?

Nej vi får verkligen inte hoppas att lilltjejen blir sjuk. Krya på dig!

2010-10-27 @ 11:08:57
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: Theres

Ja det är speciella babybadbyxor :) Utan blöja i :P Jag undrade över det själv haha. Simbutiken har bra och fina :)



Jobbigt att bli sjuk. Om det blir för jobbigt får ju gubben vabba!

2010-10-27 @ 13:08:57
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: