packa...

     Publicerat: 2010-10-27 Kl: 20:27:10 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


så var det dax att packa ihop grejjer och åka imårrn igen.. mina "älskade" 43 mil mot borås...
hoppas det går lika bra som sist. ska på röntgen-kurs fredag-lördag i göteborg, det ska bli jättekul och mamma och pappa ska passa kerstin. vi stannar nog i borås till tisdag. känner mej dock inte i skick att varken packa eller köra en massa bil men det är bara att gaska upp sej! kan inte sitta här och gnälla inte.

imårrn sträck-kör jag om hon sover. bebisar gnäller ju för allt möjligt så om hon tycker det blir jobbigt så piper hon väl antar jag :)

nä... dax å ta tag i saker å ting....
Postat av: Nina/Liiiiten

Ouff! Ett tips! Hittade en jättesöt mobil från Lamaze på Toys'r'us sist jag var där.. Det är en variant man hänger upp i bilfönstret. Sådan har jag önskat mig till Lukas ;)

2010-10-28 @ 09:01:11
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: