nom nom nom

     Publicerat: 2010-10-05 Kl: 20:00:30 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


efter en trevlig eftermiddag på jobbet är vi nu hemma igen.
(och guess what.. kerstin sov sej igenom hela besöket, ovanligt) jag saknar själva jobbet, men saknar inte att just jobba. kan man säga så? tänk när man kommer tillbaka igen, kommer jag ens minnas hur jag tar blodprov eller lägger en kanyl? hoho. därimot kommer jag bli en hejjare på röntgen (som jag iofs tycker är den trökigaste delen i mitt jobb, förmodligen för att jag suger i ämnet..) eftersom jag 29-30 oktober ska på röntgenkurs i göteborg :) så då ska kerstin vara hos sin mormor och morfar, det blir spännande :) tyvärr var det ont om platser så min jobbarkompis jennifer kom inte med :(

nu ska jag frossa i muffins! 2st 8-pack för 25 spänn på ica! nom nom nom!
Postat av: Emma (Knyttet)

Synd att jag har lite svårt att ta mig in till stan med bebisen, annars hade vi kunnat ta en fika när du ändå är i närheten :)

2010-10-06 @ 09:27:35
URL: http://hemmahosknytte.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: