lugn eftermiddag

     Publicerat: 2010-10-01 Kl: 16:34:24 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

efter en lite halvjobbig dag är det nu lugn och ro i huset! kerstin har matvägrat även på eftermiddagen.. men så är det som att trycka på en knapp åså äter hon som om inget hänt. nåja... polly och bamse sover i soffan och kersin sover ute i babysittern. hon hänger ju med ut när jag och hundarna leker, åxå somnar hon såklart och de senaste dagarna har hon tagit en eftermiddagslur utanför altandörrn i sin babysitter. gulligt <3 fungerar ju sålänge det inte är så kallt, för sedan kan det nog bli kallt underifrån tror jag... fär väl lägga en fårskinnsfäll för henne å sitta på =)


sötnötterna <3


Sova ute i babysittern är nya innegrejjen!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: