lång dag

     Publicerat: 2010-10-23 Kl: 21:49:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


idag har vi invigt den fina presenten från Frida!

efter en dag med kalas stupade kerstin i säng 30 minuter innan ordinarie läggdax-tid, hon somnade bannemej innan jag la ner hennes huvud. lilla sötnosen.


hon var sååå duktig på kalaset! blev trött efter en timme ungefär och gnällde lite men somnade då på min arm. det var ett jättefint kalas med god mat och massa bullar och andra gottigheter! och adrian var så himla söt :) ja... mindre än tio månader och sedan är det kerstins tur att ha ettårskalas!

Bamse och Polly var ju åxå med och det var ungefär lika mycket hundar som människor på kalaset så bamse var ju överlycklig men polly tyckte naturligtvis det var rena pesten ;)

go natt på er!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: