kursdag numero 1

     Publicerat: 2010-10-29 Kl: 18:59:35 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


håhåjaja sikken lång dag! men det har varit intressant och lärorikt! idag har det bara varit teori och imorgon ska vi vara på kliniken och röntga hela dagen. det ska bli kul. det var en jääättefin klinik! ljust och luftigt och supertrevligt!

hade dock svårt å hålla uppe ögonen då jag vart vaken sedan klockan två i natt... har vart skitorolig över markus som inte svarade i sin telefon på hela natten eller morgonen! (jag är expert på katastroftänk så mina reaktioner blir i sånna situationer lite överdrivna, men jag tycker det är "legitimt" att bli orolig i detta läget...) han hade vart ute på puben så jag såg ju framför mej hur han blivit misshandlad och mördad och släpad till skogs och hur hans mobil låg mitt i ingenstans och ringde. hm ja. i morses efter nio ringde jag tillslut en tant i vårt hus så hon fick gå ner å ringa på, då kände jag att nu får jag göra nått annars kan jag inte koncentrera mej på kursen! och ja där var han ju, nyvaken. telefonen låg i fickan i byxerna på toan. jaja....

nu sa vi äta gott å sedan är det idol!!!

ha de finfint!!!
Postat av: Emma

Haha...oh vad jag känner igen det där. Mina fantasier kan vara så dramatiska och extrema så fort någon inte svarar när jag ringer... framför allt Hampus... och alltid ser man den där ensamma mobilen som ringer på marken bredvid en hemsk olycka eller så. En gång råkade min mammas mobil ringa upp mig när den låg i hennes ficka när hon var ute och gick. När jag svarade hörde jag bara lite kluckande vatten och min omedelbara tanke var "Herregud... hon har ramlat i havet och försökte ringa mig... men nu har hon hunnit drunkna innan jag hann svara"... Fan vad sjuk jag är :/

2010-10-29 @ 20:51:23
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: