"hjälpa till"

     Publicerat: 2010-10-16 Kl: 19:03:51 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


Bamse och Kerstin tittar på när morfar lagar mat! :)
Postat av: sophie

Vad söta dom är dina små :) Jag är en av novembermammorna, brukar läsa din blogg så kanske på tiden att jag säger hej!

2010-10-16 @ 21:26:21
URL: http://sophiee.blogg.se/
Postat av: karin

Ser ut som de hoppas på nåt nytt i sin torftiga meny, mjölk, mjölk, mjölk, banta, banta , banta ;-) Sötnosar!

2010-10-17 @ 07:53:28

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: