here we go again...

     Publicerat: 2010-10-10 Kl: 17:12:19 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

jahapp då var vi tillbaka. gallskrik såfort flaskan kommer fram. vägrar ens försöka äta. blir lugn såfort jag lägger henne i sin vagn å somnar. tar jag upp henne och försöker mata blir det panik igen. har en tid till läkaren imorgon klockan nio, nu får nån kolla på henne. ush vad jag är ledsen...

edit:
jaha en timme senare efter lite sömn äter hon som om inget hänt. okej jag håller på å bli galen :S
Postat av: Theres

Men vad jobbigt! Jag vet precis hur orolig du är och hur jobbigt allt känns. Det är en stor lättnad sen när de börjar äta bättre och jag är säker på att Kerstin kommer göra det också!



Hoppas det går bra imorgon. Kommer titta in och se sen. Kram!

2010-10-10 @ 17:22:54
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: