FRAMME!

     Publicerat: 2010-10-28 Kl: 14:57:06 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


vi har hamnat i en nödsituation!

yay! idag sträck-körde vi, det tog då 4 timmar och 10min
. kerstin sov hela vägen, vaknade till vid jönköping och kikade lite runt sej, sedan somnade hon om. så det gick ju som smort =)

dock har jag upptagat något som kan klassas som en katastrof.... JAG HAR GLÖMMT BABYSITTERN!!! hjälp. så nu måste jag åka och köpa en! kanske likabra så har vi en här... gud den måste jag ju ha, hon vill ju inte sitta i famnen å äta och hon föredrar egentligen sin babysitter framför det mesta, så, ja det är ett måste!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: