bebisträff!

     Publicerat: 2010-10-20 Kl: 18:02:09 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

det var SÅÅÅ kul att träffa augustimammorna igen! två av dem har jag träffat tidigare och de andra tre var nya ansikten. eller ja, en av tjejjerna gick på samma föräldrautbildning som mej, så henne kände jag igen visade det sej =). vi har ätit scones och pratat om allt möjligt som rör bebis-livet. detta måste göras om SNART!

Lite bilder:

några av oss, två saknas på bilden :)


alexander, alexander, edvin, kerstin och robin!
(synd att blixten gjort ögonen så lysande...)


gänget igen!


Kerstin och Robin håller handen ;)


Bamse och Polly var ju åxå med :)
(vilket deras små vita hår kommer påminna alla om i några veckor famöver ;) )



TACK för en underbar eftermiddag!
Postat av: Filippa

Vad kul! Så synd att man inte är stockholmare. Har ju haft lite kontakt med er på minbebis. (Flisen)

2010-10-20 @ 18:32:52
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: christin MODE inredning personligt

Vilka härliga bilder på de små!

2010-10-20 @ 19:49:13
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: mini23

kul att ni kunde ses....

2010-10-22 @ 15:15:30

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: