where's my stuff??

     Publicerat: 2010-11-20 Kl: 11:50:00 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer

asså jag börjar undra om det är någon allmän komplott emot mej! jag väntar på flera saker jag beställt men inget kommer ju!

1. ANDNINGSLARMET?? hallå? ska komma efter 1-2 dagar vilket var 3 dagar sedan nu och nu är det helg så då lär jag ju heller inte få det. r*vhål asså! sur blir jag.

2. LITE PRESENTER (kan ju inte avslöja vad...) skulle kommit senast 18:e enligt mail jag fick. OKEJ? detta företag har jag argt mejlat då dom sänder ut rekllam till min mail 2ggr per dag men inte kan svara på mitt mail ang. leverans och att det ännu inte kommit, har även betalt det redan (helt emot mina principer vid internetköp, köper aldrig om man inte kan få faktura!) ååååhhhhh! damn.

3. EN KALENDER. en specialgjort kaleder till mej, jaha var är den då?

4. EN MÖSSA TILL KERSTIN, där hade jag angett fel mailadress för orderbekräftelse, och kanske är det väntetid, vem vet, så jag får väl snällt vänta i min ovisshet pga mitt eget stav-slarv...


mest sur är jag över andningslarmet. jag känner mej riktigt "taggad" nu att testa det, och har kännt mej lugn av tanken på kvällen "bara i natt åxå sedan kommer larmet" men NÄHÄ? inte det nä...


sedan har jag ett jäkla oflyt med psykologtiden. fick en snabb tid... 18:e november. ENDA dagen på HELA månaden jag inte kunde. så fick avboka. och fick en ny tid. 27 DECEMBER! hallå?? ter dagar efter julafton och typ hundra år bort? tre dagar efter julafton är inte jag hemma, så jag får boka om den igen. pissigt värre. vill ju ha hjälp NU. inte nästa år. suck. stod att man kan vända sej till deras akut, men det känns lite. eh. överdrivet. dessutom är min tid bokad till både kurator och psylokog/läkare och det lär man väl inte få om man får akut tid. nej jag får väl vänta jag då.... SUCK igen.
Postat av: Theres

Är det inte ALLTID så?? Jag får ringa och klaga eller maila jätteofta till idiotföretag som inte kan hålla det de lovar.



Jaja.. En del sköter sig i alla fall :)

2010-11-20 @ 19:27:19
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: