Säljes!

     Publicerat: 2010-11-25 Kl: 16:52:00 | I kategori: | 2 kommentarer


Jag har en sådanhär overall/åkpåse liggandes, den är HELT oanvänd. Stl 56, (men Kerstin som är 62cm skulle lätt kunna ha den nu.) Perfekt att ha i både bil och vagn. Har inte använt den då jag fick en likadan av mamma å pappa, en som jag hade när jag var liten :)

Tänkte 100:- plus frakt? (lär inte bli så mkt den väger ingenting) den kostade 249:- som ny, och är somsagt helt oanvänd!

om du är intresserad så hojjta till i detta inlägg =) (kommer nog komma lite fler saker som ska säljas!)
Postat av: emma

Harry hälsar tack ;) Och Kerstin är ju söt som socker! Henne skulle jag mer än gärna godkänna som första flickvän åt honom.... Haha!

2010-11-25 @ 23:36:04
URL: http://yourcupoftea.devoge.se
Postat av: Marie

Hej!

Jag är jätte intresserad av overollen till min lilla flicka :)



Mvh Marie

2010-11-26 @ 13:45:33

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: