öppnaförskolanpremiär idag

     Publicerat: 2010-11-09 Kl: 09:02:28 | I kategori: Vardagsprat | 4 kommentarer


idag ska jag med föräldragruppen och vår bvc-sköterska till öppnaförskolan
. det stooormar ute så hoppas jag inte blåser bort på vägen. det blir premiärtur för kerstin med tunnelbanan :D ids inte gå och orkar inte packa in i bilen heller, och det är ju bara en enda station vi ska åka...

ska strax väcka kerstin som sover gott fortfarande.

svar på frågan hur mycket hon äter, så har hon nu ätit äver 800ml/dygn i över en vecka! och häromdagen åt hon 925ml! helt galet, hon som ätit så lite förr, men nu har det hänt nått :)
Postat av: Theres

Gud vad skönt med maten! :) Hur mycket var det nu de "ska" äta i förhållande till vikten?

2010-11-09 @ 09:06:23
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

Okej, då ska jag försöka räkna ut det efter dagens kontroll. Signe är ju fortfarande två kurvor under medel. Samtidigt är det "hennes kurva". Är lite jobbigt ibland att höra att hon är sååååå liten. Det är många som säger det. Dock verkar hon må hur bra som helst så man ska kanske strunta i det!



Hoppas ni får roligt på öppna :) Det är lite vuxendagis-varning över det hela hos oss i alla fall :D

2010-11-09 @ 10:31:17
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Filippa

Då är det min pojk som äter mycket =P han äter ca 200ml vid varje mål, 5-6 gånger/dygn. Ang min förra kommentar så läste jag fel, du skrev drygt och jag läste dyrt =P Sorry för det =D

2010-11-09 @ 11:35:20
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: Belliz

Heja Kerstin! Kör hårt med maten nu :-)

2010-11-09 @ 15:57:52
URL: http://www.belliz.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: