nu och då

     Publicerat: 2010-11-23 Kl: 15:04:00 | I kategori: Kerstin | 3 kommentarer

Det är så roligt att titta på gamla bilder, eller ja gamla och gamla, men sedan då Kerstin var liten, eller, ännu mindre ;) Hon har alltid varit sej lik när hon sover, hon ser nästan exakt likadan ut idag som när hon var nyfödd. Men vaken har hon ju utvecklats mycket och det ska bli såå kul å få se vad det ska bli av min lilla prinsessa!!


Detta är min första favoritbild på Kerstin, knappt 1 dygn gammal.


Idag, 3 månader och 1 vecka. Hon är sej lik. Min lilla docka <3
Postat av: Sandra

Himmel vad söt hon är!



Svar: Ja, så är det säkert. Han är säkert inne i en växtperiod. Tack.

2010-11-23 @ 15:08:56
URL: http://hemmahosalbin.blogspot.com
Postat av: Theres

Ja som sagt... Vi håller med varandra där :)



Åh, lilla Kerstin! Hon är så väldans söt! Samma handen på pannan pose också :)

2010-11-23 @ 17:34:04
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: sanna

å!!! jag verkligen ÄLSKAR ALLA BARN !!! :) ... skulle villa hålla på med barn i framtiden!! men en sak är helt galet !!! jag har aldrig tyckt om ny födda bebisar men ... Din går ju inte att slå!! sötare kan man inte bli

2010-11-24 @ 19:56:15
URL: http://amandaosanna.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: