mot MVC

     Publicerat: 2010-11-25 Kl: 12:35:00 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer

Nu ska jag till MVC och sätta in den här dyrgripen! en såå stor förpackning för något såå litet hehe. ska bli kul, somsagt, inte att sätta in den, men att träffa Birgitta. får väl fabricera lite bekymmer med den sedan med jämna mellanrum så jag kan få komma tillbaka till henne ;) Hoppas Kerstin tänker vara på bra humör när vi är där!
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Du får berätta sedan hur det kändes och går.

Jag har hämtat ut min med men ska inte sätta in den förrän i dec.

2010-11-25 @ 13:47:43
URL: http://www.annagirl.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: