kissobajso lé kräko.

     Publicerat: 2010-11-14 Kl: 22:10:07 | I kategori: Vardagsprat | 6 kommentarer

fy fan. ja det är en bra start på detta inlägget. kräsmagade och ni som är fina i kanten kan sluta läsa nu.

var ute med hundarna i vanlig ordning här ute utanför huset, vid min uteplats.. det är BARA mina hundar som vistas där... knallar runt i mörkret och plötsligt blir det som ett sug ner i marken, vad falls? tänker jag, är marken så sur? men nä. såklart inte. det var ju SKIT! BAJS. och INTE från mina hundar! jag plockar upp varenda liten plutt efter dom och mina hundar har prima magar och skiter fan inga sånna stora blajjor!

who's fukkin' poop was that? I don't want to know...


haaasade mej över gräset med foten och in till oss. då kommer ju nästa grejj, göra rent skon. kom bara till badrummet innan jag fick ge upp. och det resulterade i att jag spydde upp farsdags-maten i diskhon. treeeevligt. tog mej samman och mötte upp min bajsbeklädda sko i duschen. börjar spola. varpå jag spyr igen OCH mitt underliv äro ikke, och jag säger IKKE, redo för att sitta på huk o spy, sååå jag kissade på mej åxå.

tjofadderittan! sikken trevlig kväll.

gonatt.
Postat av: Emma

Men fyyy. undrar vems bajs det var egentligen?? :O



Jaa, vilken tur att han bara hade ett kort skrikutbrott på ca 5 min kanske? Sen låg han bara och gnällde lite i min famn innan han slutligen somnade. Nu duger till och med pappas knä med lite gnällande.

men jag läste ditt tidigare inlägg! Harry verkar ju vara precis likadan! Vi har varit hemma i Kristinehamn över helgen och han sov större delen av eftermiddagen hemma hos sin morfar. Sen sov han i 2,5 timme i bilen hem och sen en stund hemma och verkar SKITTRÖTT! Och sen fick han ju som sagt ett ltiet hysteriskt utbrott och det kan ju också vara för att han var övertrött... Jaa, tänk om de istället kunde prata de små liven! Haha.

2010-11-14 @ 22:33:57
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Postat av: Carro

Hahaha, stackars diiig! Det är så kul att du bjuder på dig själv och verkligen skriver att du kissade på dig!

2010-11-14 @ 22:54:15
URL: http://kantarellolin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha... allt på en gång, så är det alltid :)

2010-11-15 @ 07:26:28
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Filippa

neej attans vilken dag! Fy för dem som inte plockar upp efter sig!!!

2010-11-15 @ 08:26:45
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: Theres

Det lät mysigt :P



Dålig stil förresten att inte plocka upp efter hunden!

2010-11-15 @ 10:09:15
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Karin

Asgarv, ha ha. Du är för rolig. Jag kan se det framför mig. Vad äckligt, tänk om det var människo-bajs, hemska tanke. Kram

2010-11-15 @ 11:57:26

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: