I'm a bebisklädershoppaholic...

     Publicerat: 2010-11-13 Kl: 19:24:00 | I kategori: Vardagsprat | 5 kommentarer



idag har vi utökat garderoben.. igen!


man ser tydligt att lindex skapar kläder för lite mer eh, korpulenta bebisar och h&m för långa smala bebbar. h&m's bodysar passar kerstin som en smäck! men lindex är väldigt breda. den underbara Bamse-bodyn med tillhörande bruna byxor och långärmad tröjja är köppt på lindex och det har hon fått av mormor. sedan köpte jag kittet med randig body och grön byxa från h&m, det kittet passar kerstin helt perfekt, hon har ett rosa. sedan köpte jag 3-pack barbapappa-bodys, i stl 68, älskar dom, alla henes färgglada byxor passar till dom bodysarna. Men dom dröjjer det innan hon kan ha, hon har 56-62 nu =)
Postat av: Emma

Åh vilka söta kläder! Det är kul att "skämma bort" sin bebis :) Och tur att de har olika form på kläderna för index kläder passar min lilla knubbis perfekt :)

2010-11-13 @ 20:19:40
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Malin Newton

Ja visst skiljer de väldigt h&m o lindex? Vinnie är mer kort o bred så lindex passar som handen i vanten på honom =D H&Ms 62or e nästan för små för honom nu men lindex har han 62 och de e super.

2010-11-13 @ 21:53:56
URL: http://newhelllove.blogspot.com/
Postat av: Amalia

så kul å köpa nya kläder!!det där gröna setet från hm har jag velat köpa länge till tuva men har aldrig funnits i 68 ;(

2010-11-14 @ 11:44:38
Postat av: Grynet

Fina saker ni köpt, härlig med lite färg!

2010-11-14 @ 13:20:29
Postat av: Filippa

Kul att du inte bara köper rosa =) Det blir väl annars så, mörka kläder till pojkar och ljusa kläder till flickor.

2010-11-14 @ 14:36:12
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: