god morgon!

     Publicerat: 2010-11-29 Kl: 09:55:09 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

jag vet att flera undrar hur det går med larmet! och om jag får sova nå bättre. och faktum är att det faktiskt hjälper men en hel del! jag somnar tidigare och jag springer inte upp å ner för å kolla till henne hena tiden. kollar inte till henne alls frtm om jag ser att hon sparkat av sej täcket eller så såklart! men inga sånna där "andas hon?" uppåspring var 5e minut.

oron för att som kan ske är ju inte mindre... men jag försöker säga till mej själv varje natt när jag ska sova att NU är det bra, sluta oroa dej för ikväll, ta en paus, och sov. med andningslarmet har jag gjort ALLT jag kan. ...och det funkar iallafall såpass att jag får sovit ganska bra!

idag ska vi inte göra något frtm att vi ska till bvc. och det stora frågan är, har kerstin sprängt 6kgs gränsen idag?

ha en bra dag!
Postat av: Filippa

Vad skönt att du kan slappna av mer! Måste vara en lättnad för dig.

2010-11-29 @ 13:10:54
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: