Crazy woman

     Publicerat: 2010-11-15 Kl: 12:55:01 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer



lycklig och ovetandes om vad som komma skall!
Kerstin går här bananas med leksakerna ;)


nu ska vi iväg...
Postat av: Filippa

Hoppas det går bra idag! Jag har sagt att sambon får ta ledigt en timme så han kan följa med på vaccinationen. Går inte dit själv och håller mitt lilla barn när de ska göra illa honom. uscha! Som du kanske förstår så gillar jag inte nålar =P

2010-11-15 @ 13:57:09
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: