waxholm

     Publicerat: 2010-05-30 Kl: 17:28:11 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

markus, elise och sean =)

 

jag, tjockismagen och vovvarna <3



idag har vi varit ute i waxholm! (eller heter det PÅ waxholm? nää?, skit samma) innan vi begav oss dit stannade jag till i farsta. har köppt lite nya sommarkläder, sånt som blir lätt och ledigt nu i sommar när jag blir en tjockis! såklart kunde jag inte motstå att handla till *******, utan hon fick ett par små rosarutiga snickarbyxor och ett litet set med byxor och body med barbapappamotiv :D

sedan styrde vi altså kosan mot waxholm! där har vi strosat runt i solen, suttit på en uteservering, där jag åt jättegod hamburgare, och så har vi gått lite till, och sedan ätit glass på en parkbänk vid hamnen. fin dag, jttemysigt, och sikket toppen väder det är!

nu är vi hemma och ska snart förbereda för att grilla! blir gott! hoppas ni åxå haft en bra dag!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: