städastäda

     Publicerat: 2010-05-26 Kl: 18:19:11 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

äntligen hemma. skönt. eftermiddagen på jobbet var jättelugn idag... så jag tog kaffepengar och gick å köpte glass till alla, tjoho, sikken bra idee av mej :D dessutom fick vi lunch av jobbet idag, indisk mat, så man ät mätt å go i magen, en sak som är säkert!
nu inväntar jag markus, och när han kommer ska vi STÄDA. imorgon kommer ju hans syster elise och hennes man sean hit från england och hläsar på å några dagar. då måste det vara rent och fint!

nu kom han! dax att sätta igång! ;)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: