pappa <3

     Publicerat: 2010-05-10 Kl: 19:50:19 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


fick denna bild på mms från mamma idag.. "pappa har tvättat dina första kläder" haha åh vad gulligt. jag vet att pappa har svårt att ta in den stora förändring som är påväg att ske, men detta är väl hans sätt att ta in vad som komma ska, han har alltså plockat fram mina första små kläder jag hade, och förberett dom så lilla ******* kan ha dom när hon kommer. åh, det är så gulligt <3


Postat av: Sir

åhå vad gullig din pappa är! jag kommer till sthlm i veckan troligtvis. ses? puss å kram

2010-05-11 @ 09:41:33
URL: http://www.handleder.blogspot.com
Postat av: Babbett

Gulligt!

Det känns speciellt at klä sin älskade lilla nyfödda i sina egna små, små kläder!

2010-05-11 @ 14:41:35
URL: http://babbett.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: