min dag idag

     Publicerat: 2010-05-10 Kl: 20:18:06 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

idag har det varit en bra, men kanske lite rörig dag. vi hade tre veterinärer på plats idag, annars går dom ju två samtidigt dagtid. det var tommt i bokningarna på morgonen, men under dagen fyllde det på sej, så det blev fullt upp :)
våran nya veterinär kristina är jättegullig och toppen att jobba med, alltid kul med en ny frisk fläkt på jobbet!

men eftermiddagen var ett helvete för mej.. suck... hade såå ont i magen, som om tarmarna var helt stinna så det stack som tuusen nålar i hela jävla matsmältningssystemet. urk. en sak är dock lite festlig, när jag nu har ont i magsäck, och tarmar, känner jag att dom inte längre befinner sej där dom brukar. som ikke-gravid har man ju magknip i magen.. ja, logiskt, men numer känns det i magsäcken, sedan ut på sidorna åså sitter magknipet på baksidan, hehe, ja, tarmarna har helt klart bytt plats :P
markus hade dock lagat jättegod mat när jag kom hem, så jag har pressat ner liite för mycket mat och känner mej som en strandad säl just nu. huff...

imorgon jobbar jag kväll, vilket innebär sovmorgon, får hoppas kroppen kan tänka sej att sova längre än till 8? hehe..

hoppas ni haft en fin dag!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: