home

     Publicerat: 2010-05-29 Kl: 18:07:38 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


då var man hemma efter dagens konferens! det har varit trevligt. på förmiddagen hade vi en föreläsning om fästingar, eller ja frontline/fästingar... och på eftermiddagen handlade det om ergonomi, hur man bör lyfta osv, hur vi kan göra våra tunga otympliga lyft snällare mot kroppen åså.
vi åt god lunchbuffé, om ej så god som de andra åren, tyvärr... men men... fick åxå en fin bonus av jobbet, precis som förra året. är SÅ tacksam över det! det behövdes verkligen, och jag tycker det är en jättefin gest från företaget!

ikväll blir det såklart eurovision, och det verkar som att planerna är att köpa pizza. uh jag vill inte ha nån pizza :/ men men, jag får väl trycka i mej en ändå.

kanske man ska vara lite social!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: