hej hej!

     Publicerat: 2010-05-04 Kl: 19:24:16 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


jag och lill-kulan :D

lite glest mellan inläggen, sorry. kul att intresseat för könet på bebisen var så stort haha, antal besök på bloggen igår var komiskt högt :P inte bara jag som var nyfiken bevisligen.
är så glad att det är en liten tjejj, jag hade en nästan otillåten hög önskan om en tjejj, och så uppfylldes det, åh <3

idag har det varit fullt upp på jobbet. kul! och vi har en ny veterinär, som ska vikariera i sommar, och hon är toppen att jobba med verkligen! blev lite mycket mot slutet idag, så jag stannade kvar 40 minuter, kunde inte med att lämna mari i sticket när det körde ihop sej. kan ta igen den tiden på fredag, när mamma och pappa kommer hit, kan jag gå lite tidigare istället. det blir toppen.

nu har vi ätit och nu blir det soffa och tv resten av kvällen :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: