god mat!

     Publicerat: 2010-05-28 Kl: 22:01:50 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


nu är jag hemma efter en trevlig middag på stan. vi åt på markus stam-krog saddle and sabre. det är supergod mat där. och ja, det var jättetrevligt! även om jag såklart är en tråkmört som kilade hem när vi ätit klart. dels hem till hundarna, men åxå för att jag varit uppe sedan strax efter fem, och mårrn ska jag upp tidigt igen... måste sova lite. dom andra är kvar på stan, dom skulle en sväng till mosebacke på söder :)

så nu ska jag försöka få lite sömn, så jag kan hålla mej vaken imårrn!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: