fullspäckad dag!

     Publicerat: 2010-05-18 Kl: 20:10:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


godkänt! /polly

pjuuuuh.... lång dag! började hos barnmorskan strax innan åtta. allt såg bra ut! mitt järnvärde har gått upp lite, så jag behöver bara äta dom där järntabletterna varannan dag, det tackar min mage för! :) mitt SF mått, som ni kanske minns, var ju ganske litet sist, det hade växt precis enligt kurvan, och jag ligger bra i min egna lilla kurva. bebisen hade gömt sej långt in i nån avgrund i min kropp och det gick inte att känna hur hon låg just för stunden, min bm sa det, att jag bär verkligen bebisen långt ner och in, farsinerande hur bebisen kan gömma sej, jag är ändå rätt smal! hehe... men jag kan ju lätt känna hur hon ligger, ofta, men på bm-besöket knölade hon sej längst in.

nåja.. sedan fortsatte jag till jobbet. har vart en lugn förmiddag och en fullspäckad eftermiddag. kom en hel drös akutfall, och vi har ju ingen akutmottagning, men står folk där försöker vi ju hjälpa dem...

sedan har vi vart och hämtat vagnen! wihio! vad fin den är. så nu är den här hemma. lägger upp bilder på den sedan :)

i'll be back!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: