calippo<3 mej

     Publicerat: 2010-05-05 Kl: 17:15:55 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


calippo cola <3

åh, idag har jag köppt en calippo cola. jag har varit sugen på det sedan förra veckan, men nu jävlar slog jag till och köpte mej en när jag var och tankade bilen! ojojoj sikken njutning.

började sju idag och slutade således fyra. fantastiskt. är inte lika jobbigt att börja sju nu när det är ljust ute, så det känns inte lika misserabelt som i vintras.

idag var kattens nya matte på jobbet med sin hund (salta katten, alltså min råtta jag lämnade bort, som blev ensam). och råttan mår bra och verkar trivas hur bra som helst, skönt med en uppdatering. känns toppen att hon flyttade dit, hon har ett hundra gånger bättre liv där än här hos mej.

nu ska jag läsa lite bloggar :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: