woho paket!

     Publicerat: 2010-03-29 Kl: 17:39:53 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



dessa plus några fler :)

wohoo! idag kom mitt paket från h&m! beställde ju lite linnen åså, som jag kan ha till sommaren när magen blir större. det braiga var att jag nu insåg att jag lätt kan ha dom utan mage åxå, och dom var jättefina! finemang alltså!

och annika; den randiga toppen har jag sett finns på h&m's mamma-avdelning, iaf här i sthlm!

min ryggpina har hållt sej borta hela dagen, och hela natten som jag ju skrev i morses. nu hoppas jag det fortsätter så. ringde min barnmorka på morgonen, hon kunde såklart inte säga exakt vad det var jag kännt, men kommer det igen ska jag ringa, så ska jag få en läkartid på mvc. man bör väl kolla upp njuren iaf. om det nu kommer tillbaka. hoppas inte!

nu ska jag invänta markus åså ska jag laga mat. det blir bacon och spenat i gräddsås med pasta. det blir säkert gott det!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: