promenix i solen

     Publicerat: 2010-03-14 Kl: 12:51:30 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


nu har vi varit ute på en ganska lång promenad i det fina vädret! stannade först till nere i centrum och åt varsin french hotdog och en dricka, riktigt härligt att sitta i solen! gick ganska långt eftersom markus idag ville vara ute och gå, det är inte ofta så man får ju passa på :P

nu är vi hemma och jag har bänkat mej i sängen, ska se en film, äta lite godis och bara låta tiden passera. har inga mer planer idag frtm att vi ska tvätta klockan sju ikväll. och det behövs kan jag säga.

min bluetooth på daton har slutat fungera, får inte igång den, påstår att det är fel namn? öh. så jävla pissigt. det som är så smidigt att föra bilder till datorn på det viset. nu får jag maila bilderna, hur gråhårigt är inte det på en skala?



Postat av: Emmie

MER är gärna Sofia!

Vi har faktiskt i princip ingen barnvakt heller trots att vi har en och annan familjemedlem i stan.

Ibland behöver man bara ha en timme för sig själv (duscha och tvätta håret ifred -lyyyx).

Sa jag förresten att jag tror att du får en tjej? I min närmaste bekantskapskrets är det av 9 bebisar som kommit de senaste 2 åren endast TVÅ tjejer. I vår BVC-grupp är det 5 killar och 2 tjejer, och på FL är det också stor majoritet grabbar. Med andra ord: håller du dig bara till mig nu så borde du rent statistiskt sett alltså få en tjej! :)

2010-03-14 @ 22:27:20
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: