mätt. mätt. mätt.

     Publicerat: 2010-03-09 Kl: 20:15:40 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


ojoj. dålig update idag. har ändå varit hemma sedan fem-tiden. när jag kom hem var jag så trött att jag la mej och sov... började ju sju idag. sedan kom markus hem, och han hade vart snäll och köpt wraps med sej hem. och då var jag lite otacksam flickvän för jag tyckte inte om den :( riset i var inte så gott och wrappen var lite liten så jag var så hungrig efteråt så jag fick gå och handla. vilket nu har resulterat i att jag är så jävla mätt att jag knappt kan ta ett djupt andetag :S så nu sitter jag här och flåsar som en kossa eller något.

träffade min råtta kattens nya matte idag på kliniken! katten har det superbra och verkar känna sej som hemma nu, skönt att höra!

näää jag är så mätt att jag kan inte koncentrera mej på att skriva! vad fan är detta? jag vill aldrig mera äta :(



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: