hemma

     Publicerat: 2010-03-07 Kl: 19:32:58 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



nu är vi hemma och har ätit thai-mat som vi köpte på vägen hem. min rygg huuuurts efter dessa 90mil på två dagar. skönt at sträcka ut sej i soffan!
hundarna är supertrötta efter denna tripp och jag hoppas vi somnar gott ikväll! får ta nya tag och blogga imorgon nu ska jag kolla lite tv och sedan blir det att sova tidigt!!

ha det fint!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: