giiivakt!

     Publicerat: 2010-03-28 Kl: 16:02:44 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



jaha här sitter jag, likt någon soldat med spikrak rygg och försöker njuta av söndagen med lite film, fanta och en negerboll. känns supermysigt att behöva sitta i 90 graders vinkel med kroppen. ryggen plågar mej nämligen inte om jag går, står eller sitter mycket rakt! ser fram emot när jag ska sova ikväll, verkligen. ska iaf se på wallander - vålnaden nu.

har varit ute med hundarna, och kara är verkligen den bästa motionen mina hundar kan få! man sätter en boll i munnen på kara, som sedan springer likt en gasell eller något, runt skolgården här ute, med mina två kämpandes efter, i liiite för djup snö och efter en liiite för snabb dobermann ;) men fin motion är det iaf!
men kara ska åka hem idag, tror jag iallafall, har för mej vi sa 28:e, men vi får väl se, har ingen aning om när anna landar...

hejsålång!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: