drömmen...?

     Publicerat: 2010-03-29 Kl: 20:39:22 | I kategori: Nyheter att notera | 0 kommentarer

ja, detta har väl ingen missat? fan jag skulle åxå vilja vinna pengar, kanske inte såå mycket, eller vad fan, varför inte.
vad skulle du göra om du vann så mycket pengar? jag skulle iaf skänka en hel del till välgörenhet, dels forskning för kanske cancer, hjärtkärlsjukdomar, och även skänka till välgörenhet för djur! hundstallet... å sånt!
ändå skulle man ha massor av miljoner kvar. sedan skulle jag köpa mej en bil. en honda CRV, med automatväxel och läderklädsel, kanske en speciallackad i rosa? :P och jag skulle köpa ett najs hus med havstomt! men vad gör man sedan? jag är ingen lyxnisse. jag skulle inte sluta jobba, men jag skulle nog gå ner på halvtid... man kanske skulle köpa sej en lott...


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: