vik hädan listeria!

     Publicerat: 2010-06-18 Kl: 11:50:58 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


mmmmm, sparris och mögelost!

hääärliga leeeediga freeedag!
vaknade tidigt, som vanligt, 8.20. ägnade en stund åt datorn, och sedan gick jag och hundarna på en mindre mysig promenad i duggregnet. efter det, tog vi bilen till farsta, kollade i lite affärer, kollade bebiskläder, men det har infunnit sej ett köpstopp, vilket är BRA! hehe, men mycket sött finns det, framför allt såå mycket söta små skor på åhlens <3. sedan tog vi oss an djurmagazinet och sedan ica, och efter det åkte vi hem.

nu har jag just avnjutit en mycket god lunch, spagetti med mögelostsås och sparris. köpte en sån rejäl blåmögelost, och jag vil se den listeriabakterie som överlever 10min stormkok! haHA! mumms!

nu blir det lite dator, tv, och sedan ska jag ta och städa lite här hemma!

ha en bra dag!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: