tisdag

     Publicerat: 2010-06-15 Kl: 19:09:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hej i det strååålande sommarvädret! (not?)

määäääätt. har just avnjutit mitt supergoda hemmlagade potatismos, köttbullar och brunsås med lingonsylt, mumms! men nu är jag så mätt så att jag tror jag ska tuppa av. ändå har jag bara ätit kanske hälften av vad jag orkat förut, innan magen blev stor, börjar väl bli trångt :)

jobbdagen har bjudit på rejäla utredningsfall. förmiddagen så så lugn ut i bokningen.. en ensam veterinär och "enkla fall" som inte alls var enkla visade sej utan det var full rulle på alla fyra sköterskor trotts en ensam veterinär. eftermiddagen bjöd på mer behagligt tempo iallafall.

kväll blir det väl fotboll.. som vanligt. jag förljer ju inga program direkt, och markus följer ju vm:et så man kollar väl med ett halvt öga.

nu blir det bloggläseri!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: