suck...

     Publicerat: 2010-06-28 Kl: 20:23:47 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

jag ska ju byta bil med min mamma nu när bebisen kommer, eftersom hon har en kombi.. dvs mer plats med vagn, hundbur åså... toppen. nu fick vi dock veta från opel att man inte kan koppla ur airbagen i passagerarsätet fram! va fan... så nu måste lilla K sitta i baksätet. vissa tycker ju det är att föredra då man som förare då har bättre fokus på vägen. jag ser det tvärtom. så om hon börjar gallskrika i baksätet, för en så enkel sak tex som att hon tappat nappen, så måste jag då svänga av vägen, för att rätta till det, istället för att bara sträcka ut armen och ge henne nappen? fasen var purkigt det kändes. vad är det för skit? inte kunna koppla ur en airbag??


jajaja... det ÄR väl säkrare då....


Postat av: Mikaela

Hej hallå!

Jag följer med spänning din blogg. Och kan int annat än kommentera detta med bilstol i bakstäet. Vi har haft Sixten bak. Det har fungerat super. Köp en spegel att sätta upp bak, på så sätt ser du i beckspegeln in i den spegeln och på barnet. Och napp problemet. Se till att alltid ha en till hands, eller vatten eller vad det kan vara. Och du, det kommer du förmodligen att ha ändå.. ;) Gnälls det fortfarande bak? Stanna bilen, kan vara dig hon vill ha, närheten. Och är det en yttepyttebit kvar, fortsätt, de dör inte av att vara lite ledsna. (Det sistnämnda kommer efter ett tag automatiskt då du måste få gå på toa ensam tex.. ;))

2010-06-30 @ 21:23:08

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: