soooool <3

     Publicerat: 2010-06-05 Kl: 19:12:14 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


le bonnabränna

sikken dag asså! sol sol sol. har bara slappat ute i trägården... riktigt skönt. har fått en fin röd färg åxå, haha. aj :P. man, eller jag iaf, tänker inte på att solen tar även om jag inte medvetet sitter och solar... så nu har jag värsta "linne-brännan". snyggt. tur det lägger sej snabbt.

idag har jag varit på chevreosten igen frstn! men hör upp. denna gången var den SMÄLT! alltså på brödskivor i ugnen. DET var väl okej? 70 grader läste jag ska räcka för eventuella bakterier att dö. så nu tänker jag inte oroa mej över det iaf.

nu blir det soffan och tv resten av kvällen. hoppas på en lika fin dag imorgon :)



Postat av: Cassandra

Åh, såna där snygga solränder har jag också skaffat mig :O Härligt att vara bränd efter bikinitrosorna så det svider på huden av att sitta ner...

2010-06-05 @ 22:33:06
URL: http://cassandrafriberg.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: