panik-natt suck.

     Publicerat: 2010-06-12 Kl: 09:04:49 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


jag, i natt...

då var man vaken efter en natt full av panik. fick ett fint återfall av panikångest och hypokondri, längesedan nu trotts allt. fick en så konstig känsla i fingertopparna, framförallt på vänster hand. lixåm som en vibrerande, tryckande känsla i topparna och om man petade på dem, vart det som nån typ fördröjjning av känseln. men dom var inte domnade. men det var ju det som orsakade paniken. TÄNK OM dom domnar! ja härregud. satt här i sängen med tänt taklyse i timmar och bara hade panik över OM fingertopparna skulle domna :( förstår att det låter sinnessjukt och helt ologiskt, men det är ju det som är grejjen med sånna där saker... man är i en annan värld där och då och inget någon nånsin kan säga för att lugna en kan hjälpa, jag ska lixåm dö, spelar ingenroll vad nån säger. nu är det iaf mycket bättre, jag somnade tillsist och vaknade utan denna mystiska känsla.

just ja, löradg, ny vecka, ny magbild, återkommer :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: