mörrn mörrn

     Publicerat: 2010-06-10 Kl: 09:52:07 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


har du en sån här tillsalu, eller vet nån? hojta! svart (eller möjligen marinblå)

god morgon! sovmorgon, aaah, sov ända till... 8.30! jippi! har lyssnat på radio och surfat annonser på blocket! nu är jag på jakt efter en babybjörn bärsele, och den ska vara svart, eller marinblå kan gå an om det är bra pris. jag har blivit en jäkel på att fynda! det är rätt kul åxå. även om nytt är roligast, men kan man spara några hundra här och där snackar man ju tusenlappar efter ett tag, och man får väl inte vara dum här i livet.

börjar halv tre idag, så ska försöka få lite gjort nu under dagen. ta mej till djurmagazinet och sedan städa lite. ja, det är väl det. sedan hoppas jag på en bra jobbkväll, som ruusar förbi :)

imorgon ska jag till barnmorskan igen. och efter det besöket ska jag börja gå varannan vecka, det närmar sej nu. hoppas allt ser bra ut imorgon, som det brukar.

dax att do some hair!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: