mörrn!

     Publicerat: 2010-06-22 Kl: 09:10:59 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


vovvarna tycker matte är lite väl morgonpigg ;)

startade dagen idag klockan 8.00 piiip. lika bra det. jag har ju så svårt att sova på kvällen, och min teori är att det kommer bli värre om jag ligger och sover länge på morgonen, så likabra att vakna när jag väl vaknar, inte försöka somna om. därimot har jag nu börjat vakna tre på natten och vara vaken till 5. ja, kanske min kropp ställer in sej på bebis-livet hehe... jaja, vad ska man göra. får ligga här i sängen och glo i väntan på sömn...

ska strax ta en promenad med vovvsen, det är ju jättefint väder så det känns ju trevligt nu när man är ledig på dagen. börjar jobba 14.30 idag nämligen.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: