ikea-shopping

     Publicerat: 2010-06-12 Kl: 14:57:21 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


limegrönt och svart, just the way I like it :D

sådär ja! nu äre snyggt i skåpen här. kände bara att det fick vara nog nu med vårt fula ihop-plock-porslin så nu har vi uppdaterat! dessutom, hittade jag ikeas hundbäddar som jag letat efter (trodde dom utgått), en sån i tyg med vadderade kanter, jag ska ha den till bebisen att sova i, som ett sånt "snuggle-nest" som man kan ha i sängen, soffan och hennes egna säng, min teori är att om hon är trygg i den kan man lixåm flytta hela den till hennes säng, dessutom ser det mysigt ut när det blir lite mindre och ombonat när dom är pyttesmå =)
vi har även köpt en wok-panna så ikväll ska markus woooooka :D

vi har åxå vart förbi babyland och kollat ut en bilbarnstol och sånt fäste så man lätt bara kan klicka i och ur babyskyddet i bilen. vi ska få det av min mamma och pappa <3

nu blirre lite slappa, sedan leka med hundar och sedan, städa!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: