hick hick!

     Publicerat: 2010-06-16 Kl: 19:14:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hellu!

här sitter jag! bebis, som varit ganska lugn under dagen har vaknat och grejjar, med vad man nu grejjar med i en livmoder, samtidigt som hon hickar friskt! markus lagar mat, polly vilar, bamse tuggar tuggben och jag sitter med datorn, och ser på 4:ans nyheter. statusupdate från vår familj :D

har vart en bra jobbdag tycker jag gjort lite av varje. imorgon ska jag bara jobba halvdag då jag och markus ska på profylax-kurs på eftermiddagen. eftersom jag börjar jobba 7, innebär det således att jag slutar 11, haha, sikken lyx. och på fredag är jag ju ledig, så det känns himla gött!

hoppas ni haft en bra dag!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: