helg!

     Publicerat: 2010-06-11 Kl: 20:36:04 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

god kväll! då satt man här. framför datorn, framför tvn. ovanligt! jobbade till 18 idag, men kom inte riktigt iväg. har ju haft ansvaret att räkna kassan igår och idag, och blir inte klar, lixåm vill kontrollera igen å igen, så allt stämmer, vill inte vara den som missat nått. men tillslut kom jag iaf hem.

jag och markus har ätit pizza, eller jag åt kebabrulle. ush, det var så mycket kött i att jag fick slänga hälften! kebabköttet i stockholm, och kanske resten av sverige utan på "min" pizzeria i borås, smakar lixåm kiss. det där grå-bruna äckliga köttet i långa remsor. fy vad äckligt det är. tur jag inte har så mycket plats i magen numer, så slapp det kännas som slöseri att slänga hälften :P

imorgon ska vi åka till ikea. har bestämt mej för att uppdatera köket. allt gammalt porslin ska väck och jag ska köpa nytt, så vi får lite mer enhetligt. blir nog bra. åså ska jag till stan och köpa present till riley, mitt gudbarn, hon har 1års-kalas på söndag! tänk att hon redan är ETT år!! <3

nu ska jag faktiskt slänge ett halv öga på fotbolls-vm!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: